Potwierdzamy iż na programie Andragogika i Symulacje Szkoleniowe proponuje się prezentowane na niniejszej liście publikacje do prezentacji zaliczeniowej:
zabawa menedżerska – „Żywot świętych na ekranie ” oraz „Rola mass mediów w kreowaniu wizerunku społecznego”
symulacja komunikacyjna – „Prasa kobieca w okresie przemian politycznych w latach 1982-2000. Kontrola porównawcza” i „Tożsamość miasta historyczno – religijny obraz Jasnej Góry i okolic”
zabawa językowa : „Specyfika kuchni tureckiej i jej obecność w kuchni narodów bałkańskich” i Gry Menedżerskie i „Charakterystyka tabloidu na przykładzie polskiego dziennika Fakt”
zabawa językowa – „Dworek Zdziechowski w Słaboszewku kolo Mogilna 1922-1939. Historie Rodu i Genius loci” i „Regiony geograficzne Lubelszczyzny – próby podziałów”
gra biznesowa : „Polki we współczesnym życiu politycznym” oraz „Obraz Ukraińca w polskiej świadomości społecznej (na empirycznym materiale badania ankietowego)”
zabawa decyzyjna – „Strategia reklamowo-edukacyjna Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami” oraz „Wytwarzanie za pomocą wiązki jonowej i zastosowanie transmisyjnej siatki dyfrakcyjnej na potrzeby spektroskopii w zakresie skrajnego nadfioletu EUV i miękkiego promieniowania rentgenowskiego SXR”
zabawa zespołowa : „Autoprezentacja użytkowników portalu społecznościowego Facebook, na danych źródłowych z dwunastu dostępnych tablic” i „Satyryczny obraz społeczeństwa PRL w komediach filmowych”
gra językowa – „Środki perswazji w reklamie telewizyjnej skierowanej do kobiet” i „ – kulturowy obraz idealnej partnerki, idealnego partnera w internetowych ogłoszeniach towarzyskich”
symulacja językowa : „Od miłości do nienawiści – Legia Warszawa jako fenomen społeczny” oraz „Kreowanie wizerunku w polityce na przykladzie Andrzeja Lepera”