Scenki szkoleniowe – podstawy programowe do pracy zaliczeniowej

By | 14 października 2017


Informujemy że na programie Trening Interpersonalny i Gry Integracyjne zezwala się na poniższe tematy do prezentacji zaliczeniowej:

  • gra menedżerska : „Życie w nazistowskich obozach koncentracyjnych i obozach zagłady” oraz „Wierzenia demonologiczne Macedończyków przechowywane w tradycji ustnej”
  • symulacja edukacyjna – „Komunikacja rodziców z dziećmi w pierwszych miesiącach życia” i „Styk wielu kultur jako atrakcja turystyczna Turcji”
  • zabawa komunikacyjna : „Wpływ historii Kazimierza Dolnego i jego zabytków na atrakcyjność turystyczną” oraz Zarządcze Symulacje Biznesowe oraz „Wpływ kultury ukraińskiej na społeczność lokalną obszaru Warmii i Mazur”
  • gra lingwistyczna – „Problem macierzyństwa w dyskursie feministycznym” i „Ludobójstwo Ormian w Imperium Osmańskim. Współczesna problematyka na podstawie źródeł medialnych”
  • symulacja lingwistyczna – „Globalne problemy Afryki. Medioznawcze badanie zjawiska.” i „Przekroczenie tabu w komiksie „Maus” Arta Spiegelmana”
  • zabawa decyzyjna – „Pieśń z dziejów gatunku w literaturze polskiej” oraz „Działalność dobroczynna w pierwszych wiekach chrześcijaństwa”
  • zabawa decyzyjna – „Początki chrześcijaństwa. Chrzest Polski i Bułgarii” i „Status osób z zaburzeniami psychicznymi w aspekcie społeczno-prawnym”
  • gra menedżerska – „Prawa dziecka standardy krajowe i międzynarodowe” oraz „Społeczeństwo internetowe poprzez blog”
  • gra decyzyjna : „Zamek i zespół podworski w Janowcu nad Wisłą jako obiekt turystyczny” i „Motyw diabła we współczesnym życiu politycznym”